lördag 30 maj 2009

En skit dag

Ja så kan det vara. Att ha familj är inte allid guld och gröna skogar! Det kan även vara träsk med en massa mygg! Fan vad jag är lack idag. Patrik hade lovat att ta A. idag och i morgon så jag får lite egen tid. Ist börjar vi bråka om att det är stökigt här hemma...... Patrik sätter igång och städar och jag tar Alicia..... så mycket för 2 dagar utan barn!!

Känns som om han hittar på 100 saker hela tiden och jag inte gör något. Är så leds på det. Ja idag är en jävla skit dag och jag hoppas att det blir en bättre dag i morgon!

Känner mig deprimerad!


FAN, PISS, BAJS, SKIT, IDIOT, PISSMYRA, ........ BLÄÄÄÄÄ!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

va fasen, då kunde du ju ha hakat på till gubbängsfältet ju, ensam!!
har haft fullt upp idag men jag tänkte att du hör av dig om du följer med.
ska du inte ut ikväll då el??
puss och kram på dig gumman!!!

Katarina Nyberg sa...

Äsch då, andas djupt och nya tag!!

DU grattis i efterskott på din namnsdag som du hade igår :) VERONICA HIHI

pussa alicia från mig! Den jobbiga lill-tösen tar jag snart hand om då får du unna dig kval tid i promise!!