fredag 15 maj 2009

En strålande dag

Ja idag verkar det bli fint som vanligt =O)

Igår så kom Martina och Meja över på en fika. Trevligt som vanligt. Sen satt jag ett tag i solen och läste. Patrik kom hem tidigt så jag passade på att gå på ett body pump pass. Så skönt att få ta i ordentligt. Köpte sushi med mig hem..... det är ju bara så så gott!!

Idag ska vi in till stan och luncha med Sara och lilla Linnéa. Ska bli trevligt!! Sen ikväll blir det lungt. Ska lägga lite kött i marinad sen blir det till att grilla =O)

Som jag har skrivit tidigare och med risk för att låta tjatig. I LOVE THIS TIME OF YEAR!!!
Så grönt och härligt!! (det som är jobbigt är allt pollen som lägger sig överallt så man måste torka av ute möblerna.

I morgon är det städ dag i föreningen som firar 10 år = middag i tält
Melodifestivalen
samt lite fix här hemma.
Sista helgen innan min fest = lite smått stressad
Söndag ska vi hitta på något kanske Skansen? samt röja här hemma

1 kommentar:

empa sa...

Svar från min blogg:
TACK :-). Njae, vunnit på lotto har vi icke (I wish). men några grejor har jag fått sålt på Tradera.

Hugo vill gärna leka snart! Vi åker ju till landet på onsdag-söndag.

Kram!