söndag 24 maj 2009

Lyckad fest





























Ja igår blev det en lyckad fest. Det hade regnat och jag och Alicia var krassliga. Jag åkte över med Alicia på dagen till mamma och pappa. Sen var det full rulle. Trisst väder som slog om lagom till eftermiddagen. Kl. slog 15.30 0ch jag hade inte duschat. Så skynda skynda. Första gästen kom strax efter kl. 16. Josse med familj. Josse hjälpte mig i köket (ett stort tack!). Det blev en mycket lyckad italiensk buffé. Så nöjd. Totalt blev vi 25 personer. Vi satt ute tills kl. 12 tror jag... med infra värme och filtar. Verkligen mysigt. Sen blev det dans på dansgolvet hehe.

Fick jätte fina presenter. VERKLIGEN!! En mega bukett blommor, 2 orkidéer varav den ena var under underbar, en massa presentkort (Verkar som om alla vet att jag behöver en ny garderob hehe) en tiara som jag bar hela kvällen =O) långt halsband från SNÖ, silver halsband, hemma gjorda örhängen, silver örhängen, en vin flaska, en rom flaska, en flaska bubbel, en fotobok, choklad, en blomspruta i romantisk stil, en gästbok, ett roligt kompendium med bilder från Högstadie-gymnasietiden (rubriken löd, in bed with Veronica 30 years of experience haha så roligt!!), presentkort på brunsh på Clarion, en tavla på syrran och Alicia, en hotellövernattning på Scandic på östermalm ink. barnvakt av brorsan och Kitty (som jag redan har fått en infravärmare av! Som kom väl till användning igår....)

Som sagt.... de finaste presenterna i världen utav de finnaste vännerna och familj i världen. Jag är så glad över att jag har er och jag hoppas att ni förstår att ni alla betyder väldigt mycket för mig. Även om man inte hörs så ofta längre eller om man ses varje dag så har ni alla betytt och betyder mycket för mig. LOVE YOU!!

Idag gick vi upp vid 8 tiden! Röjde gärnet i någon timme sen frulle. Kitty däckade igår så brorsan och hon sov kvar. Annars var det A-m och Uffe som var kvar till sist. Vid 2 tiden åkte vi hem till mamma och pappa för att hämta lill prinsessan. Pappa var ute så jag började prata med honom. Helt plötsligt hör jag Alicia med extremt sträng röst säga MAMMA!! Hade ju inte sett att hon också var ute. Så jag gick mot henne och hon började flaxa. Lyfte upp henne och fick jordens hårdaste och kärleksfullaste kram av henne. Sen tittade hon på mig och kramade mig igen. Jag började ju självklart att lipa. Man märkte hur hon hade saknat mig. Sen kom Patrik och skulle krama men hon bara viftade bort honom och ville vara hos mig.... när allt hade lagt sig så dög pappa. Vi får ändra på det där när patrik är pappa ledig

2 kommentarer:

empa sa...

Kul att det blev en så lyckad fest! Synd att vi inte kunde komma....

Bilder? Vore kul :-)

Kram

Jennie sa...

Va kul att det blev lyckat!

Jag kan inte komma på onsdag för jag jobbar ju =( så jäkla tråkigt..
Hoppas ni får det trevligt!
Saknar er alla! kramar