söndag 10 maj 2009

Frida

Hej Frida. Kul att du hittade min blogg bara sådär!! =O) Vore jätte kul att ses någon gång. Vet dessvärre inte om du har kvar ditt tel nummer eller mail?? så du kanske kunde dra iväg ett mail till mig? Har: nyberg_v@hotmail.com

Igår hade vi en trevlig kväll. Åt gott och satt å snackade. Maria hade med sig en jätte fin boganvilla (hur det nu stavas) De blommorna är så vackra!! Växer som stora träd på Grankan, medan här hemma får man nöja sig med dessa fina i en kruka. När Maria, Martina och Meja hade gått så röjde jag i köket och fastnade en stund framför tv.n. Kom i säng vid 1 tiden för jag kom på att jag hade en tvätt som skulle hängas.

Alicia har sovit jätte dåligt inatt och vaknat säkert en 4 gånger. Var tvungen att ta upp henne och lägga henne i min säng för att sedan lägga tillbaka henne i sin. Sen var det god morgon vid 6.30 i morse. Så som sagt... sovit jätte jätte dåligt inatt. Så typiskt bara för att Patrik är borta.

Idag när Patrik kommer hem så ska jag ha EGEN TID!! Ska bli så skönt. Ska nog ta en tur till plantagen och göra i ordning lite i trädgården. Tycker det är så avkopplande att vara uta och pyssla.

1 kommentar:

Unknown sa...

god morgon!
Jag kommer över med filtarna när du vill, dock kanske inte på stört? e sååå seg..men typ om en timme el nåt?