onsdag 13 maj 2009

Aja baja

Det blev ingen träning igår heller men i morgon ska jag banne mig komma iväg!! AJA BAJA Veronica!!

Nä ist för att röja köket igår så blev det fika hos grannen på altanen tillsammans med 2 andra grannar. Sen fick jag receptet på kycklingen som jag ska provlaga i helgen. Sen kom pappa Patrik hem. Vi bestämde oss för att äta en snabb middag och sen åkte vi över till Josse och Jonas.

Jag och Josse bastade läääänge och det var så skönt!! Skrubbade och gjorde inpackning medan killarna tog hand om barnen. Sen var det grabbarnas tur. Vi sa att man borde träffas oftare på en vardagskväll ist för på helger.... livet blir lite roligare....

Idag ska vi städa lite här hemma och så blir det självklart öppna förskolan så att Smulan får leka av sig lite.

Ikväll får vi "fin" besök. Angelica som jag inte har täffat på 100 år kommer över! Ja.... vi har inte sätts på flera år...... ska bli kul.

Patrik ska iväg med jobbet på någon båt och äta. Så han kommer nog hem sent.

Verkar bli en fin fin dag idag =O) Me like!!!

Som sagt.... STANNA TIDEN!!... det är underbart grönt ute. Varför har vi bara 3-4 månader med sånt här härligt??? Allt blir så vackert!!

2 kommentarer:

empa sa...

Eller hur!? Det är så himlans fint ute just nu :-). Försöker ta mycket kort så att man kan minnas sen när mörkret kommer....

Idag ska vi iväg på Tandinfo. Sen har vi inga andra planer, trist men sant.

Trevlig dag.

Kram!

Katarina Nyberg sa...

Du syrran jag följer en blogg dagligen som jag bara älskar, hon är skitduktig på olika maträtter som man inte ens visste fanns och lägger ut fina bilder på maträtterna så det e jättekul att läsa och man får jättemkt inspiration och nyfikenhet att pröva så jag vill länka till henne så kan du gå in å kika :D

du brukar ju vilja få lite inspiration så då e den här bloggen verkligen värd att ta en titt på!!

http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/