tisdag 12 maj 2009

jaha

Så har denna dag också gått.... tiden går så snabbt.

Igår var vi på öppna förskolan en sväng. Efter det så åkte vi hem till mormor och morfar. Lunchde lite och sen gick vi över till gammel mormors hus. Eftersom det ska rivas så var vi där och kollade ut vilka växter som vi vill ha. Vi ska få en bond pion (mammas favoritblomma!) och lite annat smått och gått.

Idag har vi varit ute och gått slingan (eller ja mamma gick jag satt i vagnen) med Edvard och hans mamma (från "längan") Efter det stressade vi in till skanstull och mötte upp Josse och lilla Greta. Vi skulle luncha på Thaiboat men det var inte öppet på dagen så det blev Samarat ist. Tittade lite i affärer men jag lackade ur på att sitta i vagnen så mamma tyckte nog att jag var lite jobbig. Nu sover jag gott i vagnen medans mamma ska röja lite i köket och kolla upp om det finns något bra träningspass.

1 kommentar:

empa sa...

Dagarna bara förvinner tycker jag... Vi har haft skittrist idag! BLÄ!

Jobbigt att lillan vaknar så tidigt..... Har inga bra tips tyvärr då Hugo brukar vakna runt 05:45-06:00. SUCK.

Kram