söndag 3 maj 2009

Jag önskar mig...

Ja på Fredag fyller jag 30 Suck. Jag brukar vara den som aldrig vet vad jag vill ha och som folk brukar ha svårt att köpa present till. Men i år har jag en önskelista (tro det eller ej) Den står längst ner i bloggen. Kan ju fylla på med att jag önskar mig en super härlig solbädd (eller solstol) och att jag önskar mig Livit.se Det är upplevelse presenter så som spa, dyka med hajar, lyxfotografering osv. Jag önskar mig det mesta där förutom, Luftbalong (har redan flygit en gång), dykning och fallskärm Men gärna blomsterkurs, eller teater med middag, matlagningskurs (Livit.se har en massa roliga saker)
Örhängen är alltid kul och lika så långa halsband.... och presentkort! Presentkort på Lindex uppskattas varmt då jag verkligen behöver en ny garderob!!

Känner mig rätt deppig fortfarande. Tror inte det har med att jag fyller 30 utan mer att jag fyller år.... brukar tycka att det är så roligt men.... jag är inte mig själv just nu.

Jag har iaf mina nya kläder på mig och syrran gjorde tummen upp för dem =O) så det är iaf. kul. I morgon får vi se vad som händer, kanske blir en sväng till öppna förskolan.....

1 kommentar:

Unknown sa...

gumman, skickar över en hel hög med kramar till dig!
Vill inte att du ska va deppig ju!
vi får prata i morrn om vi ses på öppna (ska ev till Farsta och klippa mig)
Puss puss !!!