tisdag 26 maj 2009

Öppnar förskolan, kyrkan, bullbak och orkan!

Ja det är förkortning av denna dag. Först gick vi till Öf en sväng. Sen råkade jag hänga på grannen till kyrkan och käka lunch och sjöng lite. Kom hem och upptäcker att hela partytältet med belysning har vält. Försöker sätta upp det. Står i 5 minuter och sen ligger det nere igen. Det jävla (förlåt) tältet har pajat min fina växt på stam som jag köppte i förra veckan GRRRR!!

Alicia har sovit i dryga timmen och medans det så har jag slängt ihop dryga 30 bullar. Köper färdig vetemix från kungsörnen... blir lättast så och lika gott. Nu står de på en sista jäsning sen ska vaniljkrämen på. Nepp nu ska här röjas lite.... och grädda bullar. Vid 20 tiden ska jag och Martina ta en super duper skönt promenad. JAG HAR LÄNGTAT!!!
Sen blir det desperate housewifes samt att jag måste kolla med grannen om jag kan låna en termos tills i morgon. Har ju glömt att jag måste slå in lite paket med. Lillstumpan... oj vad hon växer....

Tjingeling

Inga kommentarer: