tisdag 5 maj 2009

?

Ja som vanligt så visar de fel väder på vädret igår. Det skulle vara moln och regn idag men utanför mitt fönster är det strålande sol!!

Patrik bokade resa till Thailand igår så nu blir jag själv med Alicia 10 dagar i Juni. Känns ju lagom roligt men jag ska åka nästa år. 1 eller 2 veckor med Sandra (om nu Sandra fortfarande är på). Så det är bara att härda ut.

Idag är det löneförhandling på jobbet sen dags att åka ner å hämta min efterlängtade jv-a sufflett som ÄNTLIGEN har kommit efter en väntan på 4 månader!! Ja vad säger man?? Babyland jobbar snabbt NOT!! Jag ska tjafsa med dem om kompensation. För jag tycker att det är skandal!!

Sen behövs det röjas här och senare ikväll är det styrelsemöte.

1 kommentar:

empa sa...

SolnaHallen tror jag - kolla länken från min sida!

Kram!