torsdag 7 maj 2009

Dagen blev inte som vi hade tänkt

Gick ner till Hökis c. för att hämta tidningarna men det var ju såklart stängt. Så vi gick till öppna förskolan. Satt där och hängde ett tag. Alicia ställde sig upp från golvet och stog helt själv ett tag tills hon kom på vad hon gjorde och satte sig snabbt ner.

Sen gick jag och 2 grannar i längan till Farsta och lunchade. Alla 3 barnen sov så det var skönt att få äta i lugn och ro. Efter det så fick alla barnen färska hallon. Det var första gången Alicia fick det och det fanns inget stopp!! Hon gnällde så fort hon inte fick mer så jag tror hon åt en ca. 10 stycken (vilket är mycket för den lilla magen) Jag köpte med mig hallon hem också.

Sen blev det lite gungande i parken på hemvägen. Nu sitter jag här framför datorn medan Alicia sover ute. Snart kommer nog Patrik hem för att sen åka iväg och träna. Jag skulle behöva handla grejer till Leilas Blueberry cheesecake som jag hade tänkt att baka tills i morgon....

Tror fan inte att jag pallar att träna idag heller.... BLÄÄÄ!

3 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

Jag har också varit på öppen förskola idag ;) pysslade en present till alicia hihi hon ska få den nästa gång jag kommer ner!

jag är så glad Sis för det har verkligen gått toppen sen jag kom hem med allting..verkligen flyt nu wehooo!

grattis i förskott, önskar jag kunde vara där hos dig imorron för att fira din stora dag å äta Leilas cheescake men man kan inte få allt man vill här i världen. Kommer ju på ditt kalas å då blire ju brakfest vilket jag längtar otroligt mcyket efter! puss min vackra syster!

empa sa...

Åå, hallon ska vi prova :-)

empa sa...

GRATTIS på din dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRA HURRA.


Många kramar,
emelie å Hugo