tisdag 5 maj 2009

lönesamtal och suflett

Ja då har jag varit på lönesamtal. Såklart fick jag lägsta möjliga!! Så dåligt bara för att man har varit mamma ledig!!

De hade motiveringen att jag hade högst lön å att de andra måste få mer (Samma som förra året dvs) får man säga så?? får man göra så?? det innebär ju att jag inte ökar lika mycket i lön som de övriga. Så taskigt.

Samtidigt lockade hon med att i höst kan det dra igång ett spännande projekt och jag var tilltänkt till det. Om allt gick bra så skulle jag ha lättare att ´löneförhandla nästa år... (mmm tjena de kommer väl säga samma sak igen!)

Fick iaf. suffletten idag. Ersättning med. 160kr för bilen fram och tillbaka 3 ggr. och sen 150kr i värde check. Sen passade jag på att klaga på ena hjulet. Det var egentligen försent då vi har haft vagnen i mer än ett år (även om vi inte har använt den i ett år) men hon gjorde ett undantag då det har varit så mycket trassel. Vi har fått in en sten i hjulet och det går inte att få ut så nu beställer hon 2 nya bakhjul till mig så det är ju toppen. Skulle ta 2 veckor... haha får se om vi får det fram åt hösten eller nåt *ASG*

Grått idag....
Ikväll styrelsemötet och jag har 0 energi.
Köpte lite godis för jag var sötsugen... jaja... har iaf en glad tjej här hemma som nu går om man bara håller i ena handen. Det ni!! Det dröjer inte länge innan hon går!

MIN STORA FINA TJEJ! PUSS!

Inga kommentarer: