fredag 8 maj 2009

Ja må jag leva ..... hipp hipp hurra på min 30 års dag!

Ja nu har man lämnat ungdomen och blivit vuxen.... oj vad gammal jag känner mig haha.

Har fått frulle på sängen och 3 presenter av min älskling. Först Thailand resan i December (vilket jag visste om) sen fick jag min efterlängtade systemkamera. En Canon EOS 1000. Inte nog med det så fick jag en värdechek på en till resa (som följde med när man köpte kameran) Ja jag hade önskat mig en systemkamera så jag är gladare än gladast!!!

Idag ska jag och Alicia ta det lugnt! Måste röja lite här innan föräldrar kommer och baka en tårta bara. Men cheesecaken ska bli spännande att äta sen... man har ju god lust att norpa redan nu haha. Får se om jag kan rekomendera den sen.

Verkar bli en fin dag idag (som vanligt på min födelsedag) det har regnat 1 gång sedan jag kom till värden den 8.e Maj 1979.

Jaha dags att borsta håret och hämta nappen... för det är dags att gå ut och rulla Alicia till sömns!

Vi har ett lugnt firande idag för att sedan ha lite större "kalas" den 23.e

4 kommentarer:

Mitt liv som Caroline sa...

Grattis på födelsedagen! Kram från Kalmar

Frida sa...

Hej!

Jag vet inte riktigt hur det kom sig att jag snubblade över din blogg, det är bara några dagar sen...

Hur som helst har du en väldigt söt dotter (grattis i efterskott) och så tänkte jag passa på att gratta dig på 30-årsdagen!

Vore kul att ses nån gång, det var precis hur länge sen som helst... (drygt tre år eller så väl??? Hur gick det till???)

Kram
Frida

jennie sa...

Åh GRATTIS TILL DIG!!!
Kramar från jennie med fam

Ossian o familjen sa...

STORT GRATTIS TILL DIG, VERONICA!!!!
Massa kramar i efterskott!! Sorry!!! Har ingen koll numera :0(
//Emily med familj.