lördag 9 maj 2009

Ja det blev en toppen dag!!




Ja min födelsedag blev verkligen toppen! Satt hemma och surfade lite på förmiddagen i min ensamhet medan Alicia lekte lite. Helt plötsligt kommer Martina & Christine förbi med sina bebisar, sjunger och har tårta med sig. Inte vilken tårta som helst utan en jätte snygg tårta (måste ju säga det med tanke på att jag var på tårtan hehe) nä men den var verkligen fin och rolig. Jag blev så överraskad. Är så glad över att jag har lärt känna dessa tjejer!!

När vi hade fikat på den supergoda tårtan (barnen fick hallon) så gick vi och gungade lite. Efter detta blev det lite stressigt. Mamma och pappa kom vid 3 tiden. Fick hjälp av mamma att fixa lite så det var skönt. Vid 16 tiden hade alla kommit och vi fikade på lite tårtor och cheesecaken jag gjorde igår (den var gudomlig). Sen blev det potatisgratäng och vinmarinerad helstekt fläskfilé.

Fick jätte bra presenter.
Kameran som jag redan har nämt och som jag inte har lärt mig än...
en härlig solstol
en fin blomma på stam
trädgårds set (spadar och handskar osv)
bok (samma författare som skrev BOX 21)
En infra värmare till altanen
en tavla
en väska till min kamera
presentkort på Lindex.
Ja bara bra saker som jag behöver och vill ha..... så bra!

Alicia tyckte det var roligt med alla som kom och ville leka men lite gnäll blev det allt framåt kvällen.

Alla åkte rätt tidigt och det var skönt det för jag var så trött.
Softade lite framför tv.n och sen var det natti natti.

Idag är det grått fastän tidningen skriver strålande sol!!?? Jag ska snart iväg på ett aerobics pass vilket kan behövas med tanke på alla tårtor!

Sen blir vi själva hemma framåt eftermiddagen då Patrik ska iväg på klass åter träff. Middag ikväll med Martina och Meja.


BILDER!

Min underbara tårta med en fyllebild på mig som Martina & Christine kom över med


Martina & Christine

Felicia & Alicia


LEK!


Meja

Jag & MartinaAlicia busarMormor & MorfarKitty & Gammel mormor

Pappa Patrik


Leilas Cheesecake (jätte god!)




Farmor Ingegerd



Avslutningsvis en bild på Andy som gör sig till haha

Inga kommentarer: