söndag 3 maj 2009

FEST!

Hade verkligen en kanon dag igår. Hade egen tid på dagen då jag shoppade en klänning och vita kapri brallor, 3 t-tröjor och en massa strumpor. Jag har inte köpt kläder på evigheter så det behövdes verkligen.

Sen vid 5 tiden kom Nanny Sandra med hennes kompis Jenniefer. Vi åt lite och så körde vi singstar hehe.

Ja igår var det party. Jag kom hem vid 4.30 i morse!!! Jag och Joanna körde med drinkar och vatten pipa hemma hos henne. Sen åkte vi till Blue Moon bar för att sedan åka till The Village. Efter det blev det donken (som på gamla goda tiden =O) samt taxi hem.

Fy vad kul vi hade! Man går ju inte ut så ofta längre... men man har alltid kul när man är ute med Joanna. Vi blev nog fotade 3 ggr för olika sidor som (finest.se osv). Bra musik på The Village. De har rnb där!! Men fan va dyrt det var. 200kr inträde för att sedan betala 40kr i garderoben. Jag brände nog 1400kr igår JAG SOM INTE HAR PENGAR!!! GULP!

Men det var det fan och mig värt.

Tack underbara Sandra för att du ställer upp!! Vi uppskattar det så grymt mycket. Du är en pärla!

Efter 3 timmars sömn (ja Sandra tog ju morgonen... men vem kan sova?) så är man lite mör i kroppen. Min kropp längtar efter slaskmat så får se vad det blir till lunch. Kommer bli en seg dag idag men tidigt i säng ikväll antar jag.
BILDER från finest.se (OBS! Bilderna är tagna på 2 olika ställen och flera timmars mellanrum men vi ser typ lika dana ut på båda bilderna haha, snacka om att vi båda hade våran pose!)

1 kommentar:

Unknown sa...

ohhh vilka pinglor!
Flashigt värre ;-)
Kul att det blev en lyckad kväll:-)
Kramelikram