torsdag 23 april 2009

Verkar bli en fin dag idag

Ja solen strålar. Idag blir det en behövlig långpromenad. Jag och Alicia samt Sara och lilla Linnéa ska gå till Högdalen. Hoppas hoppas att Alicia vill åka vagne bara!! Annars blir det jobbigt!

Jag blev invald till styrelsen igår igen så nu sitter man där i 2 år. Det är rätt kul. VI fikar och man får en bra insyn i vad som händer. Dessutom är det bra med lite extra pengar. 5000kr får man per år.

Igår ringde Patriks syrra. De ville att vi kommer ner och grillar på Lördag. Hur trevligt som helst. Dessutom får Alicia träffa sin kusin =O)

Häcken börjar bli grön så härligt. Nu är våren verkligen här!! Jag har ångest. Jag är bara hemma i ca 11 veckor till. Sen ska jag börja jobba!! Ush vill inte!! men men.... man kan väl inte åka räkmacka hela livet?! Det har verkligen verkligen varit det bästa året i mitt liv. Ja visst har det varit, bråk, trötthet, gråt, svett men även extrem lycka, kärlek och närvaro.

Alicia sitter och speglar sig i ugnen nu medan jag sitter och surfar. Hon sitter och sjunger för sig själv och vinkar samtidigt. Hon har verkligen fått ett temprament som bara måste var mitt (förjävlig rent ut sagt haha) Hon skriker i högan sky när hon inte får som hon vill och gör allt hon inte får. Ta tex. fjärrkontroller eller mobiler. Jag säger nej och hon ignorerar (ja mina föräldrar kan inte ha haft det lätt det inser jag nu haha) Men hennes egna grejer är inte roliga!!?? Hon testar gränser till max!

Sol ute sol inne och sol i sinne

Inga kommentarer: