måndag 13 april 2009

Halsning fran Gran Canaria

Ja da ar vi pa Gran Canaria och har det toppen.
Alicia utvecklas sa snabbt nar vi ar har.
Forsta gangen var nar hon var 4 manader och larde att vanda pa sig har.
I Januari var det att borja krypa och nu denna gang ar det att borja ga langs saker.... japp ni horde ratt... hon har borjat ga langs bordet. Hon tycker aven om att ga och halla en i handen. Vi tar vara promenader och har det ganska sa lungt. Det ar betydligt jobbiare att aka utan sambo och vi saknar honom en massa!! Jag var ju super nervos infor ner resan med planet sjalv men jag fick det toppen. Dar jag satt fanns det 2 platser ledigt vid fonstret (jag hamnade i mitten) sa jag fragade om jag kunde fa de platserna och det fick jag (snacka om tur da hela planet annars var fullt) Paret som satt bakom tog garna Alicia om jag ville ga pa toa sa de. Alica sov nar jag skulle ata. Sen vid bagagebandet bad jag en kvinna om hjalp med att fa ner bagaget fran bandet samt vagn. Hon hjalpte aven mig att halla Alicia medan jag satte ihop vagnen.

Vi har atit hemma hela tiden men ikvall gick vi pa den basta kottrasturangen ever! Jag alskar det!! Vi gick forst till Falèns och drack sangria sa lite rund under fotterna ar man iaf hehe. Alicia ligger dackad i vagnen!

Ja det var lite kort om varan tid har... kommer hem pa Tosdag natt sa hoppas nagon vill leka pa Fredag! hehe... hor av er i sa fall.

Stor Kram Verre & Alicia

2 kommentarer:

Unknown sa...

Välkommen hem!
för när du loggar in på bloggen nästa gång är du väl hemma :-)
Hoppas du haft det kanon!!
kommer gärna över och säger hej!!
Kram!

Ossian o familjen sa...

Hej Vännen! Skönt att höra att resan gick bra! Sa ju att det skulle det, hihi. Du är jätte tuff som gav dig iväg så där... Saknar er båda! Kramar från oss här i Farsta ;0)