tisdag 7 april 2009

Hej då alla!

Ja nu säger jag HEJ DÅ! i morgon kl. 7 går planet som ska ta mig och Alicia till varmare breddgrader (även om det är varmt här).

Jag är inte klar med packningen än.... orkar inte stressa. Biljetterna är inte utprintade och ja, jag är helt enkelt inte klar med något. Men Patrik är påväg hem. Då ska jag sätta igång och få med mig allt.

Vi ska mysa ikväll med med hämt mat. Patrik kommer inte att se oss på dryga veckan och han säger att han kommer att sakna oss en massa! Vi kommer givetvis sakna honom med. Men det är bra att sakna varandra lite =O)

Moster Katta kommer också ner i morgon. Ska bli så kul att ses. Var ju evigheter sedan! Hon har lovat att ta hand om Alicia lite!!

Jag mår fortfarande inte bra men måste säga att den där spayen samt tabletterna gjorde lite gott... men som sagt jag är inte helt 100% bra. Så i morgon inför flygningen har jag med mig allergi spray, nässeril samt oljespray för torr näsa. Mycket spray blir det haha.... så jag hoppas och håller tummarna för att det ska gå bra.

Som sagt håller på att packar och så fort jag kommer på något så skriver jag upp det men jag LOVAR att jag kommer att ha glömt något viktigt i slutändan. Tur att man inte ska till ett U-land.... det mesta går att få tag på där..

Hoppas ni kommer att sakna mig! Kommer säkert att blogga lite från Grankan med!

1 kommentar:

empa sa...

HEJ DÅ!!!!! Trevlig semester.

Kram,
empa