onsdag 1 april 2009

BVC

ja då har vi varit på BVC
Alicia är nu 72cm lång, hon har stannat upp lite i växten så hon hamnar lite under mitten normalsträcket. sen väger hon 9880g så där hade jag tippat helt fel. Jag trodde hon skulle väga 10500g.

Alicia vaccinerades även mot TBC idag. Jag önskade det och fick igenom den önskan. Först pratade de om att jag skulle få betala för det men så blev det inte! Jag valde detta för att TBC är ett virus som ökar i världen. Det skyddar inte helt men till 70%. Tycker att det är lika bra att hon får det nu så slipper hon ta det när hon blir äldre.

Sen har jag ätit sushi på framsidan idag. Så härligt väder!!. Får se vad man ska göra nu. Behöver röja lite här hemma, kanske baka?? jaja.... får som sagt se.

I morgon ska vi handla lite inför resan. Ska kolla på paraplyvagn (den minsta som man kan ha på planet...) osv.

Inga kommentarer: