fredag 24 april 2009

Bilder från besöket i parken med Empa & Hugo




Idag har vi varit ute i Hässelby. Lunchade uppe i vällingby sedan ner till lekplatsen så barnen fick leka av sig lite. Empa passade på att tipsa mig om en toppen solhatt så jag tippsar vidare. Solhatten från Kaphal. Den har karborrknäppning under hakan vilket är perfekt nu när iaf. Alicia inte vill ha mössa och ska få av sig den. Stor skärm runt också som håller formen. (se sista bilden, jag tog vit men den fanns i rosa, blå, beige) kommer nog köpa en blå och en rosa också. Kostar bara 40kr!!




Empa hade köpt en ny snygg vagn också... lite sucktad blir man allt men vi har våran stora och våran paraply det får räcka!



Lite bilder från sandlådan....
Åh vilken fin får jag också?....

När mamma Empa vänder bort blicken i 1 sek. tar Hugo en stor stor tugga sand!! (jag lyckades fånga detta på bild hehe) SMASKENS!!Sand den sanna lyckan!


Läste i Empas blogg att Hugo somnade tidigt och kommer vara uppe sent ikväll.. vi har samma problem. När jag kom hem från träningen sov A. Hon vaknade 21.30. Fick välling och nu vill hon inte sova. Ligger och gråter och Patrik försöker och försöker... får se om de kommer ner till vardagsrummet snart.... själv tänker jag sätta mig framför tv.n nu....

GOD NATT

3 kommentarer:

Unknown sa...

vilka härliga bilder!!!!!!!!!!!!!
vi köpte oxå en solhatt igår men på H&M, får se hur praktisk den är el om den bara e söt ;-)
Hoppas ni får en mysig kväll med grill och allt :-)
kraam!

empa sa...

Jättefina bilder - Alicia har blivit stora tjejen nu. Svårt att fatta....

Hoppas lördagen har varit bra.

Kram

Ossian o familjen sa...

Fina bilder!! Alicia är så fin! (som alltid) //Puss från oss!!