torsdag 2 april 2009

solig dag

Här kommer lite bilder från idag och någon från helgen.....

Jag står själv!

Ränner runt som bara den!





Ja idag har solen varit framme. Vi gick i morse till öppna förskolan, sen gick vi till Farsta C. där mamma tog en hamburgare utomhus.... solen lyser så skönt. Sen köpte jag ett par nya solglasögon och 2 sommar linnen. Traskade hem och åt mellis på framsidan. Jag tog ut Alicias gåstol så hon sprang runt som en tok i den =O) Nu bakar jag bullar och sen blir det träning ikväll.

2 kommentarer:

Ossian o familjen sa...

Vilka härliga bilder!! Får vårkänslor när jag tittar på dem!!Så söt Alicia är i sin gåstol, skönt att vara ute i solen! Snart kommer ni njuta av ännu mer sol, era lyckostar! Det blir nog jätte skönt att komma bort lite, bli inte sjuk nu bara, Verre! (läste att du kände av halsen...) Stor kram!!

Unknown sa...

heeeej vännen!! Nu är vi hemma igen, har vart sååå mysigt! Är fattig som en kyrkråtta dck mend et e smällar man få ta ;-)
Härligt att höra att man vart lite saknad :-)
Solglajorna köpte jag där, det är såna där med band runtomså att dom sitter ordentligt..du får gärna låna dom om du vill, men dom var lite stora och satt bra med mössa och luva under.
Fan vad skönt med Gran C, jag drömde att jag skulle dit i natt, trots jävla flygrädsla och allt haha
Vad sägs om en promenad i morgon fm?
UNDERBART; det har ju blivit VÅR här i sthlm!!
Stooooora kraaaamar!