fredag 3 april 2009

Tidig morgon...

Ja det är en tidigt morgon och jag kan se att det kommer att bli sol idag med =O)
Igår blev det träning iaf. Sen tog jag nattningen av Alicia och somnade jag med. Så jag har sovit från 20 tiden tills 5.30 i morse (inte fy skam). Sov rätt dåligt bara så det var synd... Vaknade flera gånger och hade svårt att somna om.

Jag och Patrik går i tankar om att skaffa städhjälp! Ja jag vet att det låter snobbigt men det skulle bara vara 2 ggr. i månaden. Så att man får hjälp med att damma (hatar det) och våt tårka golven och så.... Jag känner att när jag städar så tar man bara det värsta hela tiden. Man känner sig aldrig nöjd och det ligger saker överrallt (just för att man inte hinner med att sortera osv.) nu när man får dra av i deklarationen så blir det inte så dyrt.
Men inget bestämmt!

Martina och Meja har kommit hem från sin senester..... hoppas de vill leka med oss idag =O) Annars blir det en lugn dag hemma!

4 kommentarer:

Unknown sa...

jaaa, gud vad mysigt!!
kan oxå hoppa prommisen, är tröööööött...men när ska vi komma då??
fy fasiken vilket väder!!! WEIII!

Smulan sa...

ja... än så länge är det lite kallt... men för oss passar närsom. Alicia har precis vaknat! Jag han våt tårka köket, hallen å badrummet =O) Men som sagt kom när ni känner för det..... Snart om ni vill... man kan ju vara inne ett tag först så barnen får leka av sig lite med hehe... Alicia har 2 nya leksaker hon vill visa Meja =O)

empa sa...

Ibland funderar man ju på städhjälp... Hinner verkligen inte städa det jag vill städa! Våttorka golvet med en 1 åring är INTE det lättaste.....

Trevlig dag!

Kram,
empa

Unknown sa...

ok!! tror Meja kommer somna här strax men vi kommer när hon har vaknat:-)