fredag 17 april 2009

Ojojoj.... "äntligen hemma"

Ja nu är vi åter hemma igen. Flygresan hem gick också bra. Mamma och Pappa fick platserna brevid mig tack vare en trevlig kille på flygplatsen som satt och rev biljetter för att ordna plats åt oss tillsammans! Alicia var så trött dock mot slutet eftersom hon vägrade sova efter kl.19. Hon somnade inte ens sen när vi satt i bilen så vid 1 tiden i natt somnade vi alla för att sedan gå upp vid 8 tiden. Lite trött är man.

Fick en chock när jag kom hem. Haha älsklingen min hade gjort om hela hallen. Hela garderoben är nu puts väck och det är nytapetserat, ny målat. Ny hatthylla, skohylla, byrå och skötbord är inhandlat och uppsatt/monterat. Snaka om en bra överaskning!!! Blev så glad. (Bara ett litet problem.... vart ska vi förvara allt hehe??)

Ska lägga in lite bilder sen men orkar inte nu. Minneskortet på kameran är fullt så älsklingen måste hjälpa mig att tömma allt till externa hård disken.

Idag blir en lugn dag. Kanske kommer någon över och fikar. Sen måste vi till ica nu och köpa lite mat och våtservetter.... Pappa Patrik ville luncha.... får se om jag orkar.

Åh så härligt med påskliljor som nu har slått ut och krokusar påväg =O) VÅR!!!

1 kommentar:

empa sa...

Välkomna hem :-)