måndag 27 april 2009

BÖRS KRASH

Ja i min egen börs!!
Fan jag har klarat mig bra under hela mamma ledigt tiden. Har tagit ut lika många dagar hela tiden. Idag är det den 27.e och idag övertrasserade jag mitt konto!! HALLÅ!! Hur många dagar har man haft pengarna liksom???

Ja och den här månaden som jag har så mycket utgifter i och med min 30 års dag *suck*

Ja det är bara bita ihop och tänka på att man ska få tillbaka på skatten vid midsommar! Sparkontot håller på att ta slut också.... men det täcker väl upp maj månad......

Känner mig så deprimerad över alla utgifter. Samtidigt är det skönt att inte ha en massa räkningar som ligger.

I Lördags var det storstädning här hemma sen åkte vi till Patriks syrra och grillade sen igår flyttade vi akvariet (så skönt att ha det i vardagsrummet igen! sen bar det av till Nynäshamn till Patriks mamma.
Senare på kvällen tog jag och Martina en promenad i spåret. Så skönt att gå utan barnvagn.... det händer ju inte allt för ofta. Idag blir det fint väder. Jag har kjol på mig =O) Ska packa i ordning sen blir det öppna förskolan.... känner mig lite seg så det blir lugnt!

KRAM!

4 kommentarer:

Unknown sa...

trist med pengabrist!
men du vet gumman, vi kommer ha så mysigt utan att det behöver kosta.
picnic med egengjord lunch osv :-)

Danne fick en bonusdag idag så han hänger på till ÖF han oxå.:-D
Är taggad som fan igen, tack för promenadinitiativ igår!
ses snart!
Puss och kram

Anonym sa...

vart är bilderna från i lördags // per åke

Smulan sa...

haha ja just det.... ska lägga ut lite bilder på herr per åket snart.... kanske senare ikväll hehe.... Glömde ju bort att nämna att Per åke med sambo var över i Lördags.... får skriva å visa bilder ikväll.
Tjingeling

Katarina Nyberg sa...

Det klarar du, du är ju inte ensam du har ju patrik vid din sida :)