söndag 19 april 2009

GRAN CANARIA APRIL BILDER

riva riva riva trallallalaaaa.... ja mamma ska ju ha något att göra.... sitta och sola vad är det?
Borsta borsta, nu mer gillar jag att borsta täderna (säg inget till mamma men tandkrämen är rena godiset!)
Har ni sett mina stora gaddar??
Våran vardagliga promenad mamma gick och jag somnade alltid till ljudet från havets vågor


Jag och mamma på stranden PS! Jag doppade mig i havet, eller ja mamma gjorde det för jag var så sandig efter all lek.

Moster Katta, mamma och jag


Skål! (mormor & mamma)


Kram kram


Busiga jag lärde mig att gå efter bordet och soffan


Leka med sanden är så kul!



2 kommentarer:

Empa sa...

Fina bilder - ser mycket skönt ut!!!

empa sa...

Haha, härma på ni (om den är bra¨...) ;-). Japp, finns olika färger. 7,62 kg ska den väga totalt tror jag. + Hugo å packning = 30 kg, hahaha.