tisdag 2 februari 2010

suck

Jag känner mig som en 60:åring....
Tog 1,5 timme att natta Alicia vilket gjorde att jag tappade suget totalt på att röja i köket osv. Patrik var tvungen att åka ner till sin mamma eftesom hon är ensam just nu och inte kan komma iväg till butiken själv. Ja jag förstår inte hur man kan flytta ut till landet när man börjar bli till åren... då borde man verkligen bo centralt eller med bra komunikationer. Ingemar är på sjukhus just nu. Ja i Söndags blev han blind på ena ögat. Åkte in och är fortfarande kvar... de tror att de kan ha att göra med någon stroke. De har hittat att det är ett kärl som är igentäppt och om de inte oppereras så kanske han kan få en till stroke....

Ja så just nu är allt lite upp och ner... och jag har har börjat få gråa hårstrån på huvudet... och har ingen energi över huvud taget........ snälla ge mig en: städtant, sol, pengar så att jag kan jobba deltid och få mer tid till att vara med familjen......

2 kommentarer:

Om Emelie sa...

Men usch... Livet suger verkligen ibland! Hoppas allt ordnar upp sig...

deltid är verkligen super - tär lite på ekonomin, men går det runt så är jag nöjd :-).

Det tog 1 timma för Joel att natta Hugo, om det kan vara till någon tröst...

KRAM!

Katarina Nyberg sa...

sorry :P

nu e den borta ;)