onsdag 24 februari 2010

Sitter på jobbet...

Hejsan alla!
Jag sitter på jobbet just nu, har ätit min medhavda korvstroganoff. Jobba några timmar till för att sen åka hem till ett bombnedslag. Ja vi har inte haft tid eller ork att städa. Var hos läkaren igår igen en sväng. Inatt sov A. utan att spy. Så så skönt. Lite hosta men inte alls som innan. Så ikväll blir det åter igen ventoline samt renässans inför natten.

Patrik ska iväg på bio så det blir bara jag och Flisan. Ska passa på att röja lite om jag har energing men jag känner mig själv så jag vet att jag kommer att fastna i soffan framför alla program och inte göra mer än nödvändigt. Ingen kan klandra mig heller. Har man inte sovit mer än några timmar på några nätter i rad så har man inte så mycket energi. Inatt fick jag dock sova med undantag från 2 avbrått då jag hämtade Alicia från sin säng till vår i ett hostanfall samt ett hostanfall lite senare igen.

Vad ska man äta då ikväll?? ush behöver göra en matlista för det är så svårt att komma på vad man ska laga.... blir nog enkel middag iaf.

Nepp asmycket att göra så ska hugga in här igen.....

Inga kommentarer: