söndag 7 februari 2010

Så var denna helg snart slut.

Igår hängde vi i Bromma från morgon till sen kväll.
Jag tog Alicia till en fjuttbacke vid mammas och pappas hus. Sen tog mamma med Alicia in under en grandunge. Hon tyckte det var så spännande med koja och en massa snö (ja eftersom ingen hade gått i snön innan så var den rätt djup. Alicia fick även en mycket söt docka av mina föräldar. Sen drog jag och mamma samt Alicia till Barkarby outlet. Blev besviken då de inte har kvar polarn och Pyret outlet =O( Alicia höll gott mod iaf medan vi sprang runt i 3 timmar i affärerna. Avslutade sen på Toys R us. Så söt var hon. Sprang fram och hittade en leksaks shoppingvagn på en hylla som hon bokstavligen rev ner. Sen sprang hon med den där kundvagnen och lassade i allt hon skulle handla. Hittade även en synd som hon ställde sig och klinkade på och diggade med hela kroppen. Jag och mamma stog på håll och asgarvade.
Sen blev det till att bära ut en skrikandes besviken Alicia. Ja jag köpte ju inget där inne. FY MIG!!

Hem till mamma och pappa igen för att äta jätte god tacos. Såg tv och sen åkte vi hem.

Fick prata med mormor i luren igår med.

Jag : Alicia har blivit så stor nu!

Mormor: Har Alicia kissat på sig?....

Ja alla kan vi väl höra fel...... hmmm (mormor har 2 hörapparater men men....)

Inga kommentarer: