måndag 15 februari 2010

Måndag!

Hade rätt bra med energi idag. jobbade till 16 för att sedan åka och storhandla. Kom hem och Alicia hjälpte mer än gärna till att plocka ut allt ur påsarna. Så söt. Skulle lägga alla varor precis så som jag brukar. Hon blev dock lite sur när apelsinerna inte ville upp på bänken *S*
Packa in alla varor för att sedan laga middag. När det var klart så var det dax för dammsugning av nedre planet. Fixa A. inför läggning. Patrik tog över själva läggandet (han hade varit och tränat!) och jag bänkade mig framför datorn och har jobbat fram tills nu!!!

Japp det är rätt mycket just nu... shit. Hinner inte med fastän jag jobbar över en kväll i veckan hemmifrån. men men. Det blir lugnare. Det är en period nu bara....

Igår satte jag upp första väggordet. Det fick bli den God Natt och sov gott (med massa stjärnor och med en nalle) det var skitsvårt för det ville inte alls släppa från plastfilmen så jag fick stå och pilla dit allt.... 1 timme tog det kanske med mätning och allt. Klar vid 22 tiden. Då kommer Patrik och säger att det ser ut som om det sitter snätt. Ja då sa jag några kanske inte allt för trevliga ord och körde ut han. var inte det jag ville höra efter allt kämp och trötthet.

Imorgon blir det jobb tills 17 ca sen ska jag träffa min käre vän Sune om hon nu kommer ihåg det för det var en tid sedan vi bestämde. Samtidigt har vi styrelse möte i morgon i föreningen... som sagt det är mycket nu.

Bild på väggordet kommer innom kort.

Nepp dags att göra sig iordning inför kvällen här.

God natt gott folk!

3 kommentarer:

Om Emelie sa...

Spännande att se hur väggordet blev! det blir rätt pilligt med många detaljer... Mina var hyffsat lätta att sätta upp - gnuggade du med ett kort?

kram kram

Anonym sa...

Med ett kort?
jag gnuggade med ett cd fodral och med fingrarna.....
//Verre

Om Emelie sa...

Det bästa är att gnugga med ett typ kontokort!!! Eller annat medlemskort... Fast vi kanske hade lite olika sorter av väggord????

kram kram