fredag 26 februari 2010

Ny gammalt projekt!

att gå ner i vikt. Japp då var det dags igen då... Ska göra ett nytt försök. Hoppas jag lyckas. Gäller att bestämma sig. KOmmer inte att förbjuda mig något men ska försöka hinna med att träna och äta lite nyttigare bara. Igår var jag iväg på ett värstingpass. 75 minuter bodypump/kondition. Så roligt så nästa vecka väntar en fullspäckad träningsvecka då jag och Anna ska träna på lunchen.

Glömde att berätta en grej. I söndags (nästan en vecka sedan) kom vår gulliga granne Åsa förbi. Hon hade 2 stora kassar med kläder som hennes Alice hade vuxit ur. Så smidigt eftersom jag inte behöver märka om kläderna hehe...

Så fina kläder. Några POP klänningar, en pop windstopper (liten men A. kan ha den just nu och den jag har köpt är lite större så den har vi lagt åt sidan) En massa byxor och tröjor. Så roligt!! Älskar att få kläder sådär. Händer ju inte så ofta!

Jag och Patrik har precis ätit Fajitas. Alicia sover sedan 18.00. Övertrött som hon är efter dagis. Har varit så den här veckan då hon inte har mått så bra. Men nu ska vi ta igen oss i helgen.

I morgon kväll ska vi till Josse och Jonas (Stella och Greta) vi har saknat dem lite. Ska bli kul. Grilla ute och spela spel.

Någon annan vi saknar extremt mycket är Dlandla. Men hon kommer hem på Måndag och vi har bokat in oss till nästa helg =O) Alicia är så söt för hon frågar efter Dlandla lite titt som tätt. Hon verkar verkligen sakna henne.

Nu väntar salta pinnar och saft i väntan på SOLSIDAN (så jävla bra!)

Kram

Inga kommentarer: