fredag 5 februari 2010

Fredagsmys


Ja idag har vi haft fredagsmys. Efter jobbet hämtade jag upp Sandra (dlandla) I Gullmars. Vi åkte och köpte hämt mat, dricka, grönsaker, dipp och popcoarn. Hyrde film.

Alicia var helt överlycklig över att Dlandla kom. Jag berättade för A. i morse påväg till dagis att Dlandla skulle komma ikväll och oj vad hon tjatade om Sandra. Jag försökte förklara för henne att det var först på kvällen Sandra skulle komma men det förstod hon inte....

En gullig sak är att jag läste Barnkammarboken den som är för de minsta barnen..... och på bilden till blinka lilla stjärna är en bild på ett troll som A. är jätte rädd för.... hehe... tänkte att det är något grej som hon fick för sig igår men ikväll igen när vi tittade på den så blev hon rädd... (sen hjälpte det väl inte att jag förföljde henne lite med boken och sa buuuuh hehe ja jag kan vara lite grym ibland.... ska inte göra om det!)

Idag har Ingemar oppererats. Ingen som vet hur det har gått för ingen har pratat med honom.... tycker det är så konstigt. Hade det varit någon av mina föräldrar hade jag sett till att veta.....
I morgon blir det pulka för hela slanten. Någon som vill haka på? Patrik ska till landet och täcka över båten... sen blir det lite fix här hemma.

Inga kommentarer: