lördag 20 februari 2010

Den här helgen suger!! och kan dra dit pepparn växer!

Ja inte nog med att Alicia kännde sig jätte pissig igår..... inatt vaknar jag av att Patrik spyr... Ja det gjorde han hela natten igenom! Jag känner mig lite frussen och mår illa av bara tanken på att det är maginfluensa och kräksjuka. Kan inte äta frukost. Fösöker få i mig en kopp te.

Jag kan inte också bli sjuk för vem tar hand om Snorpan då?

Nepp Håll ut och bit ihop.

Meckade med tvättmaskinen igår med. Nu hakar den inte upp sig på ett ställe längre men låter som 7 svåra år.... så på Måndag måste vi ringa... Jag tycker inte att det är axceptablet att en maskin inte håller mer än i 1,5 år. Förr i tiden var det gejer som höll i 10-15 år.... vad har hänt med kvalitén?

PISS PISS HELG! Jag vill bara gräva ner mig....

Vi som skulle fira syrran idag och jag som även skulle träna. INSTÄLLT!

Inga kommentarer: