söndag 14 februari 2010

Färdig!




Ja nu är både jag och Alicia helt färdiga! Vi var vid simhallen när den öppnade (kl 9) och badade i en timme. Alicia åkte rutchkana och gick i trappor. badade bubbelbad och lekte med vattenstrålar. Älskar det där badet. Så så bra för de små. Efter allt bad gick vi in i bastun. Förra gången så lät hon som en person i rymddräkt. Man hörde varje andetag. Men denna gång gick det bättre. efter en liten stund fågade jag om vi skulle gå ut för att det var varmt, men Alicia tyckte det var så mysigt så hon sa "mera" så vi satt kvar en stund till. Var helt själva i bastun.

När vi sen åkte därifrån så var hela parkeringen smockfull. Tur att vi var tidiga!

Påvägen hem så åkte vi förbi donken drive thrue. tänkte att jag måste få i henne något innan hon somna. Ett happy meal och ett mcfeast meal blev det. Alicia tvärdäckade på vägen hem så nu sover hon. Patrik som var hemma och städade fick äta upp happy mealet och jag åt min mcfeast. Trodde Patrik redan hade ätit men men...

Nu ska jag steka lite blodpudding och riva morötter till.... bättre mat än donken iaf.

Sen bär det av till Vallentuna för att fira Bianca (som vi skulle ha firat för några helger sedan)
(Bilder är lånade från nätet!)

2 kommentarer:

Unknown sa...

det liknar det badet i Högdalen..45 spänn..

Smulan sa...

Föut var det 40 kr men de har höjt nu till 50 upptäckte jag idag. Men vi kómmer fortsätta att åka till Huddinge.We like!