torsdag 18 februari 2010

jaha vad händer här då?




Den här sängen skulle jag vilja ha i Alicias rum. Den ä gudomligt sör men asdyr. Ny kostar den runt 7500kr och beggad har jag sett den för 4000-4500kr Förmycket enligt mig för en barnsäng! (Glada godan växa säng)


Jo i natt vid 12 tiden spydde Alicia 2ggr. först i sin säng sen i vår säng. Jätte kul att behöva bädda om. I morse vaknade hon som pima ballerina och åt välling för glada livet. Så iväg till dagis med henne. Men det blir en kort dag. Jag är redan hemma och ska snart åka och hämta Alicia. Var tvungen att sätta i gång en tvätt bara. Känner mig som världens sämsta mamma men både jag och Patik hade asmycket idag så jag åkte till jobbet för att förbereda så jag kommer att jobba lite ikväll med... JIPPI.... NOT!

3 kommentarer:

Om Emelie sa...

Jättefin säng! Men dyr.... Kanske går att pysla lite själv på en lite billigare säng?

Krya på er!

kram

Smulan sa...

Ja det har jag funderat över.... Men det blir nog inte såhär fint

Om Emelie sa...

Haha, nej det är sant :-). Men kan ju fixa lite, köpa ngt färdigt (bokstäver kanske är fint?) - sätt ett vägg ord på sänggaveln? Vad vet jag.

kram på er