onsdag 28 januari 2009

Varför drog jag inte?

Ja igår vid halv 7 på kvällen fanns det en biljett kvar till Grankan för 600kr!! Men jag åkte inte. Kännde att det blev förmycket... för stressigt. Hade ju inte packat eller något.... Sen kommer mammas å pappas kompisar ner på Lördag. Men jag ska försöka komma iväg på onsdag OM DET ÄR BILLIGA BILJETTER DÅ!! Så ska jag förbereda lite innan... ok om det finns billiga på Tisdag morgon för då har man en hel dag på sig....

Ska städa lite och sen får jag se om jag pallar med att träna idag. Ska kolla vad det går för pass. Har börjat att läsa en äckel peckel bok som heter "DEN HEMLIGA KOCKE" Fan man kan ju inte äta någonting nu utan att kolla vad det är för något i det man äter... och det är skit i allt.

Tex. så äter man vaniljglass så äter man rutten gran DET VISSTE NI INTE VA?? Även när det står äkta vaniljglass så får man skit i sig. Läs den om ni är intresserade eller föresten gör det inte för ni kommer att ha svårt att äta som vanligt. Jag har bara börjat på boken...

3 kommentarer:

Unknown sa...

hehe 600 spänn skulle man ju kanske ha råd med ;-)
NU såg jag du ringt, vi vilade lite efter lunchen..
vad vi är duktiga som är ute och traskar, jag ska försöka ta mig ut varje dag nu..den där rundan är perfekt..
gå i morgon?

Unknown sa...

är glad att det inte innehöll kött, DET skulle kännas jävligt äckligt ;-)
ja det e bra att messa..jag går nog runt 10 i så fall.
kram!

Unknown sa...

hihi

kan inte du kolla hur många points det blir för mig med typ 45 min promenad??
du vet ju vad jag väger ;-)