tisdag 27 januari 2009

Godmorgon!

Ja nu har både jag och Alicia ätit frukost. Alicia åt gröt och jag en macka och te. Idag börjar pointsräknandet och konstigt nog känner jag mig riktigt motiverad =O) Denna dag har börjat bra och jag hoppas den håller i sig!

Alicia blev trött så hon gick och la sig igen... hon ligger och myser med sin napp i sin säng. Sover inte men vill bara ligga där och böka och snart somnar hon nog. Hon e så lustig för hon har varit sån ganska så länge. Går upp äter frulle, leker lite (kanske i 30 min) och sen e hon trött och vill sova. Men det är bara på förmiddagen sen håller hon i gång större delen av dagen så det gäller att passa på...

Idag ska vi ta en promenad oavsett väder....
Sen blir det mamma träff hemma hos Martina. Så så bra eftersom hon också går på viktväktarna så blir det points lasange hehe.... skönt då behöver man inte anstränga sig för att rökna ut och upskatta hur mycket points man har fått i sig.

Har röjt upp lite i köket och satt igång en tvätt. Nu ska jag hoppa in i dushen och göra mig i ordning för denna dag.

Har även ringt BVC Hoppas de ringer tillbaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en underbar dag! Stor kRam!