tisdag 13 januari 2009

Hejsan

Ett snabbt inlagg (saknar alla prickar over o och a haha)
VI har det bra... sol da och da och vi tar promenixer.... Pa vagen ner till grankan sa blev Alicias allas favvos pa planet. En flygvardinna blev sa kar sa att hon var bara tvungen att ta med Alicia in i cockpit och jag hakade sa klart pa..... Hon var sa snall iaf..... sa jag och Patrik fick en bra start.

Alicia aker en hel del vagn och har borjat ata jattemycket. Barnmatsburkarna jag hade med fran sverige e inte intressanta daremot de som de har har pa grankan ater hon stora portioner... sen tar man fram den svenska och da vill hon inte ens ha!!! Jollrar gor hon en massa och det varsta skrattanfallet jag har hort fick hon har med. Tog henne till vattnet for att doppa fotterna men da forsvann fotterna helt plotsligt... visst lite kallt sa.....

Patriks pappa har kommit ner denna vecka och nu pa Lordag kommer Josse, Jonas, Stella och Greta ner... ska bli jatte kul. Dessutom kommer aven Marit, Robban och Saga med... sa vi blir varsta ganget.... sa sa kul verkligen. Ja nu ar det inte lang tid kvar innan jag kommer hem igen. Det forsta vi ska gora ar nog att traffa Martina och Meja (om de har tid och vill dvs.) Sen pa Mandagen (nar vi ar hemma) Sa ska jag vaga in mig pa viktvaktarna iaf.... (hoppas Martina hakar pa da) Hon e sa duktig har gatt ner redan!! Jag ar sa avis pa henne.

Nepp nu ska vi ga vidare pa varan prommenix och sen hem och ata sallad for att sen ga ner pa stranden...

Take care...

8 kommentarer:

Unknown sa...

babe!!!
fan vad trevligt det låter!!!
självklart hönger jag på till vv-möte!
ska bli kul att träffas när ni kommer hem!
big hug!

Katarina Nyberg sa...

ja somliga lever värsta lyxlivet men det är ni värda! tänker på er med och ja jag har varit dålig på att svara bara...

du anar int hur mycket jag saknar Alicia!! jag skulle kunna göra allt för hon!

Mitt liv som Caroline sa...

Hahaha ja va roligt, vi har förmodligen samma smak :-) Allt gott? Kram

Anonym sa...

Kul att du skriver :-). Saknar dina inlägg.

Vill gärna ses när ni kommer hem!!!! Var alldeles för länge sedan nu...

KRAM

Anonym sa...

Inlagg hos mig sjalv.
Ikvall har vi en barnfri kvall jag och Patrik. Mamma och pappa e barnvakter .... sa sa skont. Atit gott och nu ska vi ta en pina colada pa en bar.... tjohoo...

kram

Anonym sa...

Jag är AVIS på dig! Sola lite åt mig oxå! Kramar

Anonym sa...

ja gud vad man saknar sin lilla ögonsten alicia, snart åker jag hem och stökar runt hemma hos er.

sesss snarttttt

HÄLSNINGAR MORBROR ANDREAS NYBERG

Mitt liv som Caroline sa...

Visst är man lite avis på er som är därborta och har det gott! Duktigt av dig att ändå hinna slänga in ett blogginlägg, hoppas på bilder när ni är hemma igen. Har tilldelat dig en award, finns i min blogg. Kram