måndag 19 januari 2009

JAG E FULL HAHA

Japp jag har fdruckit lite sa lite berusad e man.....har atit en god middag...
Kanns som om jag har gott upp en massa men pa skarpet sa har jag minskat ett hal... hehe...

Alicia har borjat forsaka att krypa... ar som en mask och gor bara sina forsok i sangen dar det e mjukt. Hon star en massa och sitter en del...

Slog i ansiktet i forrgar nar hon satt... for hon tippade framat pa marmor golvet...

Idag har vi haft en strand dag! TOPPEN VADER.... hade pciknick pa stranden ocksà.-.....

Ha det gott mina vanner...
Pa mondag ar det dags for invagning pa viktvaktarna.... tjohooo!

Kram

3 kommentarer:

Unknown sa...

måste skaffa barnvakt till måndag! danne jobbar ju sent:-( men vi fr se.hoppas farmor kan sitta..

Ossian o familjen sa...

Hej vännen! Kul att höra från dig! Vi saknar dig också ska du veta! Våra mammaträffar har inte riktigt kommit igång än så du behöver inte vara orolig att missa något! När kommer ni hem? Låter i alla fall som ni har toppen där borta! Men det är väl som ordspråket: "Borta bra men hemma bäst". Hoppas att vi kan ses nästa tisdag! Många kramar till hela familjen från Emily o Ossian! (Ps. Julen o nyårsfirandet blev trevligt, lugnt men mysigt!)

Unknown sa...

Hello girl!!
det närmar sig hemgång :-)
PÅ tisdag har jag bjudit hem alla mammor till mig, så jag fixar lunch och ni andra kör lite knytis med sallad och sånt där men vi hörs mer om det!
pöss!