måndag 26 januari 2009

FAN FAN FAN!!

Jävla helvetes dag!! Var ho tandläkaren och hade att hål. De lagade det på en gång men halva käften var bedövad långt efter. Sen hem till brorsan (för hans sambo passade ju lilltjejen) där lyckas hon välta när hon sitter rakt in i bordsbenet (inga men fick hon men en pytte pytte liten bula) sen luncha i vällingby med Kitty som tack för att hon tog hand om Alicia.

Senare åker jag och Martina till viktväktarna. Jag glömmer rabattkupongerna (JA JAG E DUM I HUVUDET IBLAND!!) Jag och Martina pratar om ditt och datt och plötsligt säger Martina att BVC har sagt att man inte ska ge så mycket välling. FAN I HELVETE VAD JAG HAR ÅNGEST NU!! Alicia har i stort sett levt på majsvälling. 5 gånger per dygn och typ inte ätit något mer (eftersom det inte är så kul tycker hon) Jag läste någonstans att man kunde sluta med ersättning helt och gå över på bara välling!!

Inte nog med att jag har skadad mitt barn omedvetet så har jag några timmar innan gett bort all ersättning (ca 12 liter!) till en granne eftersom jag inte behövde den...

VAD MER KAN GÅ FEL LIKSOM!!! (OBS! Vägde ju inte lite heller på invägningen... JÄVLA SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT DAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

FUCK YOU!

4 kommentarer:

Unknown sa...

hahah var kom all den där ilskan ifrån??
ring BVC i morrn och hör med dom, och så släpper du det :-)
och i morrn ska vi svulla nyttomat och drömma om en smal vår :-D
Kraaaaam!

Mitt liv som Caroline sa...

KRAM!

Ossian o familjen sa...

Men gumman då, vilken dag du hade igår. Det brukar vara så, när något går snett så gör resten det med. Hoppas denna dagen blir bättre på alla sätt o vis, vi får se fram emot nu på fredag ist, då vi ses allihopa! Stor kram på dig o Alicia!!

Anonym sa...

HAha, I wish att det gick. Men åk tillbaka du! Ni verkar ju ha det underbart där nere (likaså Alicia)!

Vällingen är nog ingen fara med - hon ser så fin ut Alicia. Allt ordnar sig!

KRAM!