fredag 23 januari 2009

Darlings I´m home

Japp nu har vi landat i Svedala igen... hade glömt att snö existerade samt julgransbelysning (vad är det?) Men men... efter en snabb påminnelse så är man på plats igen. Alicia sover, flaskorna är diskade, posten har jag gått igenom.... så nu hamnade jag en stund framför datorn. Den här resan har varit så härlig. I förrgår var jag och 2 kompsar ute... vi drack champange (som jag lyckades fixa gratis till oss hehe) och vi sjöng kareoki..... FLERA SÅNGER SÅ JA JAG VAR FULL!!
Igår var en seg dag... jag var rätt bakis.
Alicia utvecklas så snabbt när vi är på grankan. Förra gången vi var där så lärde hon att vända sig. Denna gång har hon börjat att dra sig framåt... (sugproppshänder i stengolvet får se om det funkar hemma på trägolvet =O) Håret växer snabbt på henne på grankan med!! Hon har lärt sig att låta som en bil och vinka hej vilt när hon känner för det. Hon är en riktigt bestämd dam!! Fick våra vattenflarror med stenar i som skallra på stranden... men så skulle jag dricka ur en sån flarra idag på vägen ut till flygplatsen... vem börjar skrika då för att hon vill ha?? japp Alicia... så hon fick smaka bubbelvatten idag och tyckte det var konstigt.. sen skrek hon inte mer efter den flarran haha... Men hon har fått vatten idag ur en köpflarra med sån där sportpip på viket hon gillar.... hon är så fashinerad utav allt vi stoppar i oss (vilket är en hel del).

Nu i helgen blir det väl till att röja lite här hemma.... och komma i ordning... ska bli kul å se hur Alicia reagerar i morgon när hon ser alla sina saker....

På måndag blir det viktväktarna... ska väl handla i helgen en hel del nyttigheter....

Sen på Tisdag blir det mammagruppen TJOHOO!

2 kommentarer:

Unknown sa...

hahah fan vad rolig du är!
gott med skumpa! ja, jag går gärna ut vettu, det är ju bara att vi sparar en jäkla massa points.:-)
jag tror jag får barnvakt på måndag:-D
bla bla bla,vi får höras om allt per tele.
välkommen hem! Ni är saknade :-D

Ossian o familjen sa...

VÄLKOMMEN HEM!!! Vi har saknat er så ska ni veta! Ska bli superkul på tisdag, det ser jag verkligen fram emot!! Roligt att höra hur ni haft det, får berätta mer när vi ses! Många kramar från oss :0)