söndag 25 januari 2009

Ny mobil igen

Ja jag lyckades ju tappa min 2 veckors gamla mobil (som jag för övrigt aldrig gillade) i backen på grankan så displayen gick sönder =O( Så nu är min kära sambo iväg för att köpa en ny till mig... den här har jag velat ha förut men saknade blixt (när man ska fota) men känner inte att jag är så kräsen längre.... (kommer väl tappa den med eller nåt...) men designen är så snygg å så e det en Ericsson så man känner sig som hemma igen... hade ju ericsson innan men sen köpte jag samsung som jag bara avskydde. Den hade också jätte snygg design (det var det jag föll för när jag köpte den) men den var så kronglig.... klicka här och klicka där och klicka här igen och nu kan du ringa... nepp vill ha enkelhet! Så nu kommer jag att gå runt med en sån här:


Alici ligger och sover nu... shit hon sover länge idag med.... vaknade tidigt för lite frulle (vid 8 tiden) för att sedan sova igen... vad är det för fel på henne?? Hon sover ju annars bara 30 min .... nu i över en timme!!

ja jag passar på att njuta. Sitter vid datorn och håller samtidigt på att tvätta. Sen ska jag ner och städa lite... men det får bli när Alici vaknar.... Farmor och farfar kommer vid 13 tiden.. vi ska äta tacos.... nyttigt och bra.....

Sen får man se om man hinner något mer idag... skulle verkligen behöva få i ordning Alicis rum....

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkomna hem (till gråa Sverige ;-)...).!

Vore kul att ses ngn dag.

Kram!