onsdag 28 januari 2009

JAG E SÅ JÄVLA BRA!

Ja det är jag för efter våran middag ikväll så drog jag iväg och tränade ett power step pass. Det är en nyhet på Sats. Där man blandar step upp och bodypump. Kom hem vid 21 tiden. Har ätit bra idag med =O) Känns så bra och jag har än så länge peppar peppar inte haft något godis sug över huvud taget. Känns som jag bara har accepterat läget... (får se dock hur länge det håller!)

I morgon hade jag tänkt att träna step up men jag kommer nog att ha träningsverk i morgon så jag hakar nog på Martina på en lång promenad ist. Sen har jag inga planer för resten av dagen... harkel... är det någon som vill träffas?? Annars blir det nog så att jag bara e hemma och fixar lite mer med tvätt osv.. det tar ju aldrig slut!

Nepp diska 2 flaskor och sen duschen och sängen för min del!

SOV GOTT!! zZzZzZzZzZzzz....

Inga kommentarer: