måndag 26 januari 2009

Tidig morgon GÄSP!

Ja idag gick jag upp när sambon skulle till jobbet (kvart i 7!!) Appropå det förstår inte jag hur jag ska kunna lägga om mitt bekväma liv som lyxhustru till en hårt arbetande kvinna??!! JAG BARA ÄLSKAR ATT VARA HEMMA!! Eller ja hemma och hemma men iaf inte jobba! Kan vara att jag har så många roliga vänner i närheten som vill hitta på saker... hade nog varit annorlunda om jag inte haft mamma gruppen och typ 10 kompisar som också är mamma lediga.

Iaf åter till ämnet gå upp tidigt. Jo jag ska till tandläkaren idag. Min tandläkare har jag i Brommaplan (japp andra sidan stan) Tur i oturen iaf eftersom min kära brors sambo ska vara barnvakt och de bor nästan vid brommaplan =O)

Så nu ska jag packa skötväska och äta lite frulle. Alicia sover fortfarande. Får se hur poppis det blir med overall. Hon har ju inte haft på sig en på flera veckor!! jaja... dags att logga ur.

Ha en toppen dag!

Kramar Verre och Alici

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack det betydde mkt att läsa det du skrev, du är alltid så vis och klok och det var lättare för mig att se lite klarare efter att jag läste din komentar, jag kommer vara ledsen ett tag men kommer upp till ytan nån gång...tack för du finns sis!

Ossian o familjen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ossian o familjen sa...

Hoppas det gick bra hos tandis idag o att du slapp hål! Har gett dig en Award på min blogg förresten!! Kolla gärna in: http://babylove-2008.blogspot.com/
Vi ses imorgon gumman!! KRAM!!