lördag 24 januari 2009

så så trött så jag dör!!

Ja va fan gör man hemma igentligen? Funtar allvarligt talat på att åka ner till Grankan igen. Mina päron är ju kvar i 3 veckor till.... skulle inte ens behöva packa då jag inte har packat upp än.... Hade glömt hur det var att vara vinter deprimrad... men nej då nu är man back on track igen..... har noll energi och ingen motivation till någonting *Suck* hmmm att Patrik är lite sjuk å inte pallar hitta på något hjälper ju inte... tom Alicia verkar lite deppig... saknar nog mormor och morfar och all sol och värme....hon har sovit en timme nu på förmiddagen... helt otroligt...

Jag har iaf hunnit med en sväng på polarn och pyret rean nu... kom hem med en mössa, 2 par brallor och en t-tröja samt en långärmad tunn tröja....

Sen har jag ju shoppat en del på grankan till Alicia... hon har fått 2 tröjor och en kofta från benetton samt att jag har köpt lite strumpbyxor som var så söta...

Hmmm storhandlade för 1300kr!! Så jävla dyrt med mat och blöjor å så..... vi har en slappkväll... kollat på tv, ätit lite nacho chips å så köpte vi hem en varsin gormé rulle från Daisys.... hmm ja jag vet att jag ska börja på viktväktrana men jag tänkte att sista "chansen" att äta med gott samvete *S*

nepp livet sucks.... solbrännan ramlade av på planet, jag måste gå ner i vikt, har 100 saker att fixa här hemma men pallar inte, saknar att bada eller bara ligga på stranden och känna sanden mellan tårna....

USH VARFÖR BOR VI I SVERIGE?? VARFÖR FINNS DET GRÅA VINTRAR?? VARFÖR ÄR MAN INTE GJORD AV PENGAR? VARFÖR SKA MAN BÖRJA JOBBA OM NÅGRA MÅNADER IGEN?? VARFÖR??

Bilder kommer i morron för vår dator är störd i huvudet..... den vägrar gå igång (den dator vi har bilderna på.....) får förhoppningsvis upp bilderna i morgon..

Ja och i morgon kommer farmor och farfar... Farmor har stickat en tröja till Alicia.... åh jag älskar att få handgjorda saker... =O) (eller jag och jag... det är ju till Alicia men ändå hehe)

Inga kommentarer: