torsdag 16 juli 2009

TRÖTT!

Ja idag är man trött. A vaknade en sväng vid 4 tiden.... ja det var mitt fel för jag trodde hon behövde byta blöja så hon vaknade till när jag tog upp henne.... sen hade vi svårt att somna om.

Patrik gick upp med tuppen i morse för att besiktiga ena bilen.... och det gick bra.... SKÖNT!!!

Igår hade vi en mycket trevlig kväll! Jag och Alicia skulle till Maria. Det tog lite tid innan vi kom iväg... först ut med henne till bilen. Påväg så glömmer jag flaskan så ur med A ur bilen och in och hämta. Ut till bilen igén och A har bajsat... in i huset igen för att byta. Till sist kom vi iväg iaf. Hämtade upp Sandra. Väl hemma hos Maria så fick vi världens godaste köttfria lasange gjord på quarn färs. Alicia var helvild så det blev mycket aja baja, ajaj,,, samt springa omkring för att ta bort henne från tex. öppna spisen som hon gärna klättrade in i. Det var en mycket trevlig kväll men jag känner att det var lite svårt att slappna av och prata om annat än A... då hon vill ha uppmärksamhet hela tiden..... nästa gång får bli utan barn... Kanske äta på bryggan i Bromma? Klart ett utav favorit haken som man nästan aldrig går på.

Patrik och Alicia hade för övrigt haft en toppen dag här hemma. Varit i parken och gungat samt badat i våran lilla pool på baksidan... Tagit en promenad till Farsta och köpt ett par sandaler till Alicia (bra smak hade han.... för de var rätt söta ) åh jag önskade att jag var hemma nu... men inte många dagar kvar tills semester .....

Inga kommentarer: