torsdag 9 juli 2009

Grillkväll med ösregn?

Ja ikväll ska vi ha grillkväll med; Martina & Danne, Christine & Carl, Emily & Gunnar + allas barn hemma hos oss. Tanken var ju att vi skulle grilla och sitta ute... hoppas ändå på att vi kan grilla men vi får nog sitta inne.

Patrik har åkt iväg till gymmet (japp kl 6.30 på morgonen!)
Jag ska äta lite frulle och sen klä på mig inför jobbet....
Är rätt trött idag.


Vad har vi annars gjort? Jag var på Medis uteservering i Tisdags med några vänner. Jätte trevligt!!


Till helgen får vi se vad som händer. Antingen landet eller hemma och fixa lite. Men vi får se.

Just nu trivs jag rätt bra på jobbet. Har rätt roliga kollegor det är bara vissa jag inte gillar och de är inte där just nu =O) och andra jobbar jag inte med riktigt så det är ok.


Cyklade till jobbet igår. Så skönt men vad svettig jag blev. det tog från dörr till dörr 30 minuter... det är ju ingen ting!! Men jag cyklade i och för sig ganska så snabbt!

Idag blir det dock bilen för det är piss väder ute!

Inga kommentarer: