tisdag 14 juli 2009

Jobba jobba jobba

.... men jag längtar ut till landet!! Kan det inte bli värmebölja till helgen så att vi kan åka ut? Bada och sola lite.... det behöver jag. Ev. åker Mamma och Pappa till Öland i helgen så då kanske vi är själva där ute.... vore ju toppen i så fall..

VET NI VAD SOM HÄNDE IGÅR??
Haha så roligt! Alicia sov lite oroligt igår kväll när jag skulle gå och lägga mig. Jag går in på toa och borstar tänderna sen när jag öppnar toa dörren så står Patrik där och frågar mig varför jag har satt på tvn i sovrummet (typ PIK att Alicia vakna för det var rätt hög volym på tvn) Jag ba: fan va läskigt jag har inte satt på någon tv!! Går in i rummet och där sitter Alicia klarvaken med sing fångst!! FJÄRKONTROLLEN!!!!!!

Sen var det lite mäckigt att få henne att somna igen.... *S* Fjärren hade jag lagt på nattduksbordet som står brevid hennes säng.... hon kan få extremt långa armar ibland......

Ja idag är det jobb. Sen in till söder för att ta ett glas och äta lite med 2 kompisar.
Tar med träningskläder med ifall jag hinner träna innan... vem vet?

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Haha, Hugo brukar också sätta på tv:n - men mest på morgonen!