torsdag 2 juli 2009

Åh en härlig kväll

Ja idag så fick vi sluta tidigt. Våran chef tyckte att det var för varmt. Jag tog bilen till sickla och tittade lite men hittade inget jag ville ha mer än en almanacka.

Sen köpte jag med mig sushi hem och åt ute på altanen. Patrik och Alicia är på landet så jag hade hela kvällen för mig själv. Det kan vara så skönt ibland. Att inte bli avbruten. Jag röjde upp köket och tvättade 2 tvättar. Rensade upp lite leksaker som låg överallt. Sen var det dags för spåret med Martina. Var en härligt svettig promenad men alla myggen som anföll kunde vi har varit utan. Kom hem och hämtade cykelnyckeln. Tog en cykeltur ner till Vi butiken och handlade lite. Nu sitter jag här framför tv.n och datorn hehe... Snart dags att sova. Ska packa lite för i morgon drar jag till mina älsklingar på landet. Ska prov åka nya båten också.

Det är för övrigt ganska så skönt att jobba (har ju bara jobbat 2 dagar haha) vet att jag kommer att ledsna snart om jag inte får några roliga utmaningar.....

2 kommentarer:

empa sa...

Härligt med en egen kväll!

Ossian o familjen sa...

Hej vännen! Ville bara önska dig och familjen en skön helg! Vilken fin båt ni har köpt förresten, vi har en liknande på landet vi med. Hoppas vädret blir bra för oss båda så man kan åka lite i helgen, eller hur? Kul med grillkväll nästa vecka också. Vi får prata o planera vidare om det, massa kramar från Em o familj ♥