torsdag 30 juli 2009

OJ OJ OJ!!

Ja vad ska annars säga?? Jag har nog världens mest omtänksamma "svärmor" Hon och hennes man kom över idag för att hjälpa till att fixa brevlådan som vi nu har installerat. Samt för att träffa sitt barnbarn. Farmor Ingegerd hade köpt en sån fin stickad råsa klänning! Sen åkte vi för att handla (jag, Alicia och farmor Ingegerd) Jag skulle köpa en massa saker. När vi väl kommer fram till kassan så chockar Ingegerd mig med att betala alltihop!! Hade jag vetat det så hade jag inte handlat så mycket. Vi stog och var extremt oense om vem som skulle betala. Tycker inte det känns rätt när någon annan betalar våra saker..... men men.... hon betalade iaf. och vi är extremt extremt tacksamma för den fina gesten. Vi åt en trevlig lunch och har tagit en promenad.

Nu är Sandra här (idag igen) för hon ska sova här. I morgon åker vi alla (jag, Patrik, Alicia och Sandra) på kryssning. Äta gott och leka i bollhavet. hehe... ska ta med kameran så ska ni få se i bilder....

Nu KEBAB!!

1 kommentar:

empa sa...

Vilken svärmor!!!!

Ha det så kul - vill se mååånga kort :-).

Kram!

ps. är ledig nu fram till 10 augsuti och vi kanske hinner ses??