tisdag 7 juli 2009

Dåligt samvete!

Ja det är vad jag har det. Förstår inte hur förvirrad man kan vara!! Jag hade sedan i Söndags bestämt med Martina att vi skulle ta en promenad i går. Ist åker jag till Patriks syster i Haninge!! Helt bortglömd var Martina. Så när hon ringer så trillade poletten ner....

SORRY SORRY MARTINA!!!! Jag får kompensera dig sen!!

I Hanigen grillade vi iaf. och Alicia fick ett kök av patriks syrras sambos mamma (haha ja lite långsökt men men) ett plastkök med en massa tillbehör samt 2 röda små plast stolar som nu står på våran framsida.

Tittade ut och vet ni vad??? ett rådjurshelvete stog på våran framsida.... så nu kan inte Alicia vara där heller.... lär ju just nu finnas en ca 100 fästingar där.... jag gillar egentligen rådjur. Men ogillar fästingar och det ogillande tar överhand!!

Vi är just nu husvackt åt grannarna. Så vi fixar post och tittar till där varje dag. De ville att vi skulle vara kattvakt med... ok om det hade varit vinter (då finns det ju inga fästingar men det gör det nu och kattrackarn har ca. 20 st konstant!) och vi åker till landet på helgerna så det hade inte funkat iaf så vi sa nej.

Patrik är och tränar nu och jag äter frukost. Sen blir det iväg till jobbet.... har rätt lite att göra där just nu.... vill utvecklas så jag hoppas att det kommer nya saker som jag får göra snart...

Alicia har fullt upp. Hon klättrar upp i gåvagnen för att sedan klättra över till våran hög med dynor....

Ikväll blir det mamma träff utan barn =O) äta gott och ta någon öl. Synd bara att vädret är pissigt!!

Inga kommentarer: