onsdag 1 juli 2009

Har jobbat

Pappa puss i morse <3

Ja nu har man haft en heldag på jobbet. För några secunder blev man som "vanligt" igen.... glömde bort att jag hade barn haha... för att sen komma på att: ja just det idag ska Patrik till läkaren med Alicia. Läkaren hittade inga bakterier i Alicia och hon skickade på provtagning för allergi. 3 rör blod tog det med ett stick i fingret. Både läkaren och Patrik var impade av att Alicia inte sa så mycket. Hon var mest nyfiken på vad de gjorde med hennes finger (min duktiga tjej!!)
Sen kom man hem till mat på bordet =O) Fick även en puss av Alicia (något nytt hon har börjat med är att pussa alla dockor hela tiden och nu får även vi pussar om vi ber om dem =O) Rakt på munnen SMACK!

Patrik drog iväg för att träna och jag skulle natta en liten tjeje som inte alls ville sova. Efter en timme somnade iaf jag för att sedan bli väckt en timme senare när Patrik kom hem... Så nu ska jag ta ett glas cola light och sätta mig framför tv.n ett tag.

I morgon åker Patrik och Alicia till landet. Det ska fixas med nya båten vi har köpt och jag får en kväll hemma i lugn och ro... tänker dock jobba in lite tid så att jag kan dra tidigt till landet på Fredag.

Vad tycker ni om våran sprojlans nya båt som vi har köpt tillsammans med mamma och pappa?

1 kommentar:

empa sa...

Schysst båt! Visst glömmer men för några få promillesekunder att mab är mamma på jobbet....

Är Alicia sjuk?

SCHYSST båt! Jag kan ingenting om båtar men den där var snygg :-).

kram!